söndag 28 november 2010

Dag 06 – Min dag

Dag 06 – Min dag


Ja då blir det väl typ som ett vanligt blogginlägg där jag berättar om min dag. Har tyvärr inga bilder.. tog med kameran, men glömde minneskortet i datorn:(

Morgonen började 06.40 av att Hugo vaknade, gick upp och stängde grinden till trappan och lät han leka en stund i sitt rum så jag kunde slumra en stund till..
Sen bajsade han så vi gick upp. Gjorde lite frukost och sen grejade vi hemma.. Marcus satte upp grinden i trappan så Hugo inte kan klättra upp mer. Jag städade lite!
Vid 12 tiden åkte vi till Ullis o Erik och fikade lussebullar, pepparkakor och glögg:) Sen hem till Putte, Liza och Melker på kalas för Putte fyllde år igår, där bjöds vi på goda räkmackor och tårta!
Hem igen i snön... ursh va mycket det är nu:(
Barnen fick bada lite, men Hugo va sååå trött och grining så det blev bara en snabbdopp för hans del. Så fick han sova istället.
Möblerade om i vardagsrummet.... och nu ligger vi här i varsin del av soffan och glor på tv!

Japp.. det va min dag!

Inga kommentarer: