tisdag 30 november 2010

Dag 07 – Min bästa vän

Dag 07 – Min bästa vän

Det här är svårt, hade ni frågat mig för några år sedan så hade jag varit helt säker. Men idag så kan jag tyvärr inte välja. Det finns så många i min närhet som jag räknar som mina bästa vänner.
Utan inbördes ordning:

Angelica( Pekka)

vi är som knoll och tott, som en pensionär och en bingolott! Vi har ju känt varandra sen vi var 6 år så vi har gått igenom en hel del. Nu är hon gift och har barn, Benjamin. grymt glad för hennes skull. Skulle vilja träffa henne oftare, men tiden räcker inte till. Skärpning på det! Men med henne kan jag prata om allt! Jag är så glad att jag har henne!

Ulrika (Ullis)

har jag känt sen gymnasiet. Vi är grymt lika.... och det va tack vare henne jag träffade Marcus!! Vi hade en svacka för några år sedan men nu har vi hittat tillbaks igen och jag är så glad för att få ha henne i mitt liv! Vi träffas väldigt ofta nu för tiden, kanske för att vi bor grannar! Men hon ställer väldigt ofta upp när jag behöver barnvakt och mina barn verkligen älskar henne!!! Ska bli så roligt i mars när hon och Erik får en egen liten knodd!

Annica (Ankan)

har jag också känt sen gymnasiet. Hon och jag är sån som alltid funkar ihop, även fast det går ett tag emellan vi träffas eller hörs så känns det som om vi aldrig varit ifrån varandra. Jag, Annica och Ulrika är faktiskt några av de få som funkar att vara tre tjejer… väldigt sällan någon osämja mellan oss! Är så glad för vad kommas skall och tror att vi kommer komma varandra lite närmare alla tre när våren och bebisarna kommer!

Carola( Låla)

är den jag känt längst. Hon fanns där innan jag föddes så jag hade liksom inget val… haha. Nä då vi var oskiljaktiga under hela skoltiden men sen växte vi ifrån varandra. Jobbade ihop ett tag. Men även fast vi inte träffas eller pratar varje dag så är hon ändå en av de mest underbara vännerna jag har!

Inga kommentarer: