torsdag 29 april 2010

Fikat hos familjen Ekman

Jag, Hugo och Tuva har gjort det vi är bäst på... fikat... haha:) Japp, idag har vi varit hos Ulrika, Emelie och William och fikat och lekt. Satt i deras uterum, helt underbart skönt.. guud vad jag längtar tills vi får klart våran altan och uterum!
Tjejerna lekte och bråkade en del, typiskt dom. Hugo och William tittade mest på varandra. Hugo va inte direkt på humör, han va övertrött och varm.. men tillslut somnade han och sov i nästan 2 timmar!
Tuva somnade i bilen hem så när vi kom hem passade jag oxå på att lägga mig på soffan och blunda lite. Men det blev inte så lång stund för precis när jag somnat till så ringde Marcus jobb mobil... tröttsamt!
Jaja.. lite mat blev det sen bakade jag och Tuva en ananaspaj och gick upp till mormor och morfar och fikade!
Imorgon ska vi slappa på förmiddagen, sen måste jag till Överby och byta en tröja till Hugo och köpa en grej till Ullis och Erik som de ska få i inflyttningspresent. För vi ska på inflyttningsfest imorgon kväll.
Så Tuva ska sova hos Putte, Liza och Melker. Och Hugo ska sova hos Mia! Så jag och Marcus blir barnfria på festen, och får sova heeeeeeeela natten och även lite sovmorgon! Guuud vad skönt det ska bli.

Nu ska jag springa ner i tvättstugan och kolla tvätten sen blir det nog sängen.. är trött...

Inga kommentarer: