tisdag 20 april 2010

1 år sedan


Ja idag är det 1 år sedan min älskade farmor dog. Fatta att ett helt år kan gå så fort. Saknar henne massor och tänker på henne ofta. Och kan fortfarande drömma om henne på nätterna. Va på kyrkogården idag och satte en fin kruka med penseér. Är fortfarande frost på nätterna så det fick bli nåt som håller och inte fryser sönder.
Annars så har jag och Hugo varit på babysim i Vänersborg idag. Va lite mysigt... fast jag vet inte riktigt vad Hugo tyckte för han varken skrek eller skrattade. Bara tittade lite skeptiskt och smaskade på sina händer. Men trött har han varit efteråt i alla fall:)
Hämtade Tuva på dagis efter babysimmet sen va det bara att åka hem och låta henne sova middag. Sen kom mamma hit och fikade lite kladdkaka..
Imorgon är det onsdag, Tuva går på dagis 7.30-14.45... jag och Hugo ska på babymassage och Marcus ska hämta Emma. Mmm.. det är nog det som händer.
Skulle behöva gå till vårdcentralen, funderar på att sticka dit på torsdag morgon faktiskt för då är Marcus hemma och kan ta barnen. Jag har fått så fruktansvärt ont i min rygg igen, precis vid njurarna. Har haft det till o från sen Hugo föddes (men även när jag va gravid) men nu är jag trött på att ha ont. Idag har det varit hemskt... kan inte böja mig. Gör till och med ont när jag trycker ner kopplingen med höger foten för då drar det till i ryggen :(
Så jag ska se ifall det kan vara vanlig "ryggvärk" eller nåt med njurarna... Har ju även haft jäkligt ont i magen i flera månader, och har funderat på om jag är laktosintolerant.. eller om värken i ryggen och magen hänger ihop?!

Inga kommentarer: