torsdag 8 april 2010

Hallå där mitt i natten...

eller nä, för vissa är detta tidig morgon. Men för mig är det natten. Jag har i o för sig varit vaken sen 3... och innan dess fått sova ca 1,5 timme där mellan 23.30-01....
har en hysterisk bebis. Ja, han skriker som en tok. Har försökt med allt, men har gett upp. Nu får han ligga i sin säng o skrika... nån gång ger han väl upp!

Det knäppaste är att jag inte ens är trött längre, men skulle han däremot somna snart och så även jag så är jag nog hur trött som helst sen när Tuva slår upp sina blå.
Marcus har sovit i gästrummet hela natten, tur för honom. Jag har sovit där i 1 ½ natt... så inatt va det min tur att ta Hugo killen.. och vilken natt. Puh!!

Nästa vecka ska Hugo sova borta för första gången.. det blir mormor som får den äran. Jag ska nämligen till Ullared på tisdag morgon så han sover där natten till tisdag och så är han hos henne hela dagen medans jag shoppar. Spännande att se hur lillkillen beter sig då. De senaste nätterna har varit vansinninga... ätit 4 ggr om inte mer.

Nä, nu ska jag se om man kanske kan få lite sömn, innan det är dags att vakna igen...

Inga kommentarer: