tisdag 18 augusti 2009

Tjenixen!
Tisdag va det här.. och idag väntar ett BVC besök samt en tur på stan och sedan lunch med älsklingen:)
Skulle fikat med Ulrika och Emelie,men då de var fullbokade så flyttade vi fikan till nästa vecka istället!

Och igår så va vi som sagt i Vbg och lämnade bilen till verkstan, sen hämtade Putte och Melle upp oss och så åkte vi till Maxi och handlade lite, barnen fick sitta i bilkundvagnar och va supernöjda! När vi kom hem tog sig Tuvisen en tupplur och när Marcus kom hem från jobbet hjälpte hon honom att städa hans jobb bil medans jag satte igång och bakade lite kanelbullar. Gick jätte bra och de blev riktigt mumsiga! Ibland när jag får för mig att baka har jag riktigt otur och glömmer ingredienser mm...flummig som man är! Men 60 bullar är inte fy skam!!
Sen blev det soffan resten av eftermiddagen och kvällen, spelade lite Team Hospital från den gamla goda tiden, sjukt skoj spel. Inte ofta jag spelar något längre.
Sen när Tuva gått o lagt sig blev det film, Baksmällan! Jätte rolig, skrattade massor så se den om ni inte redan gjort det!

Kram på er så hörs vi senare idag!

Inga kommentarer: