onsdag 26 augusti 2009

jag får liksom ingen ordning på mitt liv



Kan det bli bättre, åh längtar så efter albumet som kommer hem i brevlådan den 21 september!
Och igår så bokade Jennie Pennie biljetter till konserten i Uddevalla den 18 november, det blir jag, syster Maria, Jennie och hennes bror Jerker... det oslagbara Winnerbäcks gänget!
Annars mår du? Jo annars mår jag helt okej, ryggen är en sak för sig dock! Men nu känner jag mig ganska duktig som faktiskt bokat in mig på vattengympa för gravida i Vbg, tisdagar och 5 pass allt som allt! Va hos barnmorskan igår som tyckte att det kunde vara något för mig, och att det kanske lindrar lite i alla fall!
Magen växer och jag med...vecka 25 nu, och jag har gått upp...håll i er... 12 kg hitills!! Åh, spännande att se vart vågen slutar denna gången! Ska jag slå mina 25 kg + som när jag väntade Tuvisen tro?
Hjärtljudet låg på 144, säger mig inte så mycket men det är ju bra. En massa blodprover och även mått av magen så va på 25, och alltså va lite över kurvan! Haha, där fick ni alla som oroat mig för att ha en liten mage!
Är ensam hemma.. Tuvisen är på dagis själv idag mellan 8-11.. och Marcus va så gullig och började senare för att jag skulle slippa åka 2 ggr.Så nu är det slappning som står på schemat, en dusch och sedan frukost! När Tuvisen kommer hem ska vi baka lite tänkte jag, kakorna gick åt efter helgens kalasande!
Hörs senare, kramiz

3 kommentarer:

Maria sa...

Hej! Läste att du oxå ska på vatten gympa i vbg. Va roligt då ses vi där, ska oxå testa på de :) Kram Maria Broberg

Malin sa...

Åh vad skoj Maria, börjar du oxå nu på tisdag? Kul om man känner någon... har alltid lite svårt för sånt, att göra saker i grupp med folk man inte känner! Men nu tog jag mig i kragen och satte upp mig på listan! Men däremot hittar jag nog inte dit.... men men Kram Malin

Maria sa...

Japp nu på tisdag ska jag dit. En annan kompis här uppifrån är oxå gravid och hon ska oxå med. Roligt att man känner nån :) Om du vet var högskolan i vbg är och vattenpalatset?! Man ska inte köra ner ända till vattenpalatsets parkering utan man svänger in vänster innan man kommer ner till den parkeringen in mellan husen. Man ska tydligen köra under en "glasbro" som tillhör högskolan. Så de är typ mellan vattenpalatset (på baksidan) och där medicinhistoriska museet va förut. Men vi kan träffas där bak och gå in tillsammans om du vill? Har du kvar mitt mobilnummer så kan du ju ringa om du inte hittar. Jag har inte bytt sen vi gick på gymnasiet. Kram!