onsdag 12 augusti 2009

God morgon! Jobb idag med, 11-16.. skönt att komma hem tidigt!! Varuleverans, ska bli spännande att se vad min kropp säger om det. Har haft jätte ont i ryggen av dessa två eftermiddag jag jobbat och då har vi ändå haft det lugnt! Fick mitt höstschema igår, och nu är jag faktiskt nöjd, funkar för mig och Tuva får ganska bra dagis tider! Vet dock inte hur hon ska gå när jag går hem på havandeskapspenning (vilket jag hoppas på få beviljat)

Vi är barnfria här hemma, Tuvisen har sovit hos Maria och Hampus inatt. Jäklar vad tomt det blir utan henne.. men hon kommer ju hem senare under dagen! Så nu sitter jag här i soffan och bara slappar utan dåligt samvete. Ska snart hoppa in i duschen innan jag brummar iväg till jobbet! Ja det va väl allt! Hej svejs!

Inga kommentarer: