fredag 1 maj 2009

Beslutsångest...

Någon gång per år som får jag en väldig beslutsångest. Jag tröttnar så inni helvete på min frisyr och blir sjukt sugen på att klippa det kort. Men så blir jag så osäker för jag tycker ju om att ha långt hår. Men jag gör ju inget med det, utan sätter upp håret i en tofs vareviga dag.. funkar liksom inte att jobba med utsläppt hår. Skulle bli tokig då! Sen vill jag gärna ha blondt hår igen, så varför färgar jag det svart 1 gång i månaden??? Snälla hjälp mig, ge mig förslag på vad jag ska göra.. vet att det växer ut snabbt. Men blev nog ganska sur på mig själv när jag klippte mig förra gången och det är så onödigt!

Nu blir det frukost hos oss, Marcus är dock inte hemma. Han inventerar på jobbet. Jag börjar kl 10 idag, så jag ska lämna Tuva och Emma hos min mamma en sväng tills Marcus kommer hem!

Hej svejs!!

Inga kommentarer: