söndag 24 maj 2009

Ingen ork

Känner att det är så mycket jag vill göra men inte har ork till, dumma förkylning som tar alla krafter. Den där middagsluren igår var välbehövligt och det känns som om jag skulle behöva en nu med. Det jobbiga är bara att man blir så konstig i huvudet efteråt och det tar lång tid innan man vaknar till. Sen får jag alltid lite skuldkänslor som sover bort flera timmar mitt på dan. Men är man sjuk så är man!
Baka är något jag oxå känner för att göra men inte alls har ork till.. hade varit gott med lite nybakat. Vi får se vad som händer senare idag.
Tuva är uppe hos mormor och hjälper Mia att tvätta bilen, pappa och Marcus river gamla garaget! Tuva sov faktiskt hos mormor och morfar, så då fick man lite sovmorgon till åtta ialla fall!
nä om man skulle ta sig i kragen.. eller inte!

fina burkar va? tack vare tips från Jennie hittade jag dem på Bokia på Överby, 39:- för de små och 79:- för den stora... helt underbart söta!

1 kommentar:

Jessica Håkansson sa...

Hej....söta burkar =)....dom har liknande på La Villa inne istan =) kram