torsdag 7 maj 2009

Har mått bättre vill jag lova. Dumma förkylning vi dragit på oss.. har värk i kroppen (mest i nacken), ont i halsen och är trött. Tuva är just nu till motsatt fårn igår väldigt tät i näsan, har inte kollat tempen. Men ska gör det om en stund och se.. har hon feber idag med blir det till att stanna hemma imorgon med. Hoppas att inte det orsakar problem på jobbet för jag hörde att Ulrika va sjukskriven och det va henne jag skulle stänga med imorgon. Och att dom inte riktigt visste vem som kunde jobba för henne. Jaja vi får se vad som händer. Måste till affären idag i alla fall.. börjar bli tomt i kylskåpet. Och då ska jag köpa massor med gott vi kan kurera oss med! Hör sen

2 kommentarer:

Maria J sa...

Krya på er mina älsklingar! Kram Mia

Jessica Håkansson sa...

Hej hej...inget kul o vara sjuk juh :( ...ni får krya på er o ha en bra helg...kram kram