söndag 17 maj 2009

God morgon! Sorry att jag varit lite kass på att blogga.. men har varken haft lust eller tid. Fredagen innebar jobb som sagt, men slutade ju kl 16 så då hanns det med att shoppa lite mat samt blommor. Kvällen avslutades med smarrig grillad flinta med färskpotatis. Tror inte man kan hitta nåt som är godare... love it!!
Igår började STORA röjar veckan.. min familj och min fabror med fru och min ena kusin har börjat städa ur och röja farmors hus och gård. Finns en hel del om man säger så. Så där va vi nog nästan hela dagen.. och kvällen avslutades med smarrig kinamat hos mamma och pappa tillsammans med kusin Ola. Mmm för hummersoppa alltså.. Senare kom min bror Putte och lilla Melle för de tyckte att de lika gärna kunde sova över här ute när Liza ändå jobbade natt. Så vi satt hela kvällen nere i pappas bar där killarna drack öl.. blev sent.. gick hem kl 2.. men då hade barnen sovit sen flera timmar såklart! Nu är det dock ingen som bryr sig att man somnade kl 2.. utan det är bara att gå upp med barnen. Mackan slumrar dock fortfarande, lyllos! Idag väntar oxå städning och röjning.. min syster kommer ut oxå!!
Ja det va det.. KRAM

Inga kommentarer: