onsdag 20 maj 2009

Då va dagen avklarad, har precis redigerat lite kort. Allt gick jätte bra... självklart var man ledsen, men det är ju livets gång. Små ögonblick gjorde att man fick gåshud.. som när det va kasst väder hela dagen med regn och rusk. Men just i det ögonblicket vi klev utanför kyrkan sprack himlen upp och solen sken så härligt. Som om farmor var där och bestämde:) sen va det dock regn vid jordfästningen.. men det vi slapp i allafall hagelskuren!
Har haft sjukt ont idag, knappt kunnat röra mig. Och hostar gör jag en massa, vill bli frisk nu. Orkar inte går runt o ha ont. Om jag inte är bättre imorgon borde jag väl ta mig till doktorn. Vi får väl se
Imorgon blir förövrigt en lugn dag. Härligt!

blomman från min bror, syster och mig med familjer
ett litet kollage av min syster och systerson som så gärna ville att jag skulle ta kort på dem. Och hela tiden sa hon, skärp dig Hampus.. men vem va den taskiga som förstörde fotograferingen??


1 kommentar:

Jessica Håkansson sa...

hej hej...låter som ni fick en fin ceremoni :). När solen skiner så när man är på begravning så är änglarna med.....gick på min bästa väns pappas begravning o det var oxå så dåligt väder...men helt plötsligt kom solen.....när vi gick ut ur kyrkan så var det molnigt igen....märkligt.....men det ska nog vara så. ha de gott kram o krya på dig:)