måndag 18 maj 2009

Nu ska jag strax köra Tuva till dagis, och sen vidare till jobbet. Är där mellan 12-19.15 idag och efter det ska jag möta upp "toastmastern" så vi ska ta en fika och diskutera bröllop!
Lite härligt med regn idag, då känns det inte lika tungt att gå till jobbet.. fast det skulle nog bli finare i eftermiddag. Håller alla tummar för att det blir fint väder på onsdag på begravningen, eftersom hon ska jordfästas så blir det ju en stund utomhus.
Imorgon blir en spännande dag.. ska klippa mig och färga håret. Har bokat tid, 3 timmar trodde de att det skulle ta!! Och dyrt blev det oxå, men värt det förhoppningsvis! Skoj att se resultatet..
Hoppas att den här dagen går fort för jag är inte alls sugen på att jobba, imorgon är det en kort jobb dag dessutom 15-19.15 och så har jag lyxen sen att vara ledig i 2 dagar i rad efter det!

Jupp.. det va allt! Nu är det dags att åka! Ha en bra dag

Inga kommentarer: