söndag 3 maj 2009

Söndag...

Ja då var söndagen snart slut. Veckan som kommer blir inte så jätte innehållsrik. Jag jobbar 6 dagar 7:) jippi.. så torsdag är min lediga dag, och då ska jag nog passa Melle en liten stund på eftermiddagen. Men det ska bara bli skoj! Min mor och far åker på semester till St Petersburg på tisdag och är borta till söndag. Ja det var det...
Helgen har varit lugn och härlig, gårdagen spenderades i en stol utomhus. Blev en promenix också. På kvällen bjöd vi över grannarna på pitabröd och grillat kött! Gött värre! Blev en tidig kväll, och vi fick även sovmorgon imorse! I förmiddags kom Alfred o Ellinor på besök, och även barnens farfar och Helen en snabb sväng. När de åkt, åkte jag, min mamma, Emma och Tuva en snabb sväng till överby. Där inhandlades ett par foppatofflor och sandaler till Emma samt ett par foppisar till mig. Alltid bra att ha när man bor på landet!
Eftermiddagen bestod av fika tillsammans med Ullis, Erik, Andreas och Annica på strandgatan. Planen var slusscafét, men i brist på sommarhetta så flyttade vi oss inomhus! Högljutt värre, så därför blev det inte så lång fika. Tråkigt när man inte hör vad alla säger..
Lite hoppelihopp på hoppelihopp mattan för Emmas del, innan kvällsmat och sedan sängen.
Nu väntas det te och macka för min del, sedan ska jag oxå sova!
golfaren Emma i snygga brallor, piké och solhatt:)

älskling och pappsen bygger staket visst blev det fint!



1 kommentar:

Maria J sa...

Skit snyggt staket. Nu kan vi klättra ännu mer...