tisdag 12 maj 2009

Dunderförkyld..

Varför vill aldrig förkylningen släppa? Nu har jag blivit mycket sjukare än vad jag va innan. Är jätte tät i näsan, blöder näsblod och hostar. Ursh och fy!! Men men, ingen idé att klaga.. bara att släpa sig till jobbet. Jobbar 12-19.15 idag, så vi har i alla fall haft en gottemorgon jag och lill tjejen. Nu sover hon dock, men finns absolut ingen möjlighet att hålla henne vaken när hon vaknar vid 05.30! Så fort solen går upp och skiner in i sovrummet så är hon klarvaken. Igår sov hon dock middag mellan 14-17.30.. men det behövde hon. Så det blev inte sängen för hennes del förrän vid 21.30. Därför slapp vi henne mellan oss vid tre inatt, som vi annars brukar!
Tänkte låta henne sova i ca 10 minuter till, sen ska vi leka! Annars lär hon inte sova middag på dagis...

Mycket papper som ska med till dagis idag, VAB intyg för både mig och Marcus och ett nytt schema från v. 21-27... sen är det SEMESTER:) åh vad jag längtar!

Nä hostmedicin skulle kanske vara nåt, så man slipper hosta så att man kräks. Så äckligt!! Jaja, vi hörs.. KRAM!

Inga kommentarer: