torsdag 30 april 2009

VALBORG

Valborgsmässoafton.... wii.. party!! eller nä inte direkt. Är hur trött som helst. I förmiddags kom en socialsekreterare hit och pratade lite med Emma och fikade. Sen efter det var vi ute och lekte och grillade korv till lunch. Sen va det dags för mig att åka o jobba mellan 14-19.15...när jag kom hem bjöds jag på grillat och nu ligger jag här o slappar. Blir en dusch snart! Ja, det va det!
Jobbar imorgon oxå sen är jag ledig lördag och söndag.. HÄRLIGT!! Imorgon är det ju en röd dag vilket innebär att jag jobbar 10-17.15, och efter det ska vi till Marcus pappa och äta mat!

Tänkte på något förut när jag körde bil, att det borde jag skriva i bloggen. Men nu är det som bortblåst.. jaja.. kommer väl fram om ett tag! Ha en trevlig kväll så hörs vi!

Inga kommentarer: