måndag 25 maj 2009

God morgon!
Grymt härligt väder idag.. skönt att ha en ledig dag för jag tror att det skulle regna resten av veckan, och det kan det gott göra när man ska jobba. Förkylningen börjar bli bättre, hostar inte lika mycket men är fortfarande hes och snorig.
Ska in till stan en sväng, och då ska Tuva vara hos mormor. Sen i eftermiddag ska jag köra mamma till Lilla Edet där hon ska möta upp sina jobbarkompisar och sedan åka till Gullholmen. Och efter det åker jag och Tuva till Vänersborg för att hämta upp Angelica och Jonas och åka vidare till Sundsvik, där deras bröllop ska vara! Tror att Tuva följer med, beror på vilken tid det blir. Annars lämnar jag henne hos Marcus så får hon va med honom och jobba en stund.
Tror inte att det blir så länge där ute, men det tar ju en stund att åka!

Igår slappade jag typ hela dagen, åkte till stan på kvällen med mamma, pappa, Marcus och Tuva och åt på Butlers. Sen slappade vi framför teven på kvällen. Plockade en fästing i knävecket på mig. Äckligt!!
Nä nu blir det tandborstning..

Inga kommentarer: