tisdag 10 augusti 2010

våra goa barn...

Hej!!
Idag försökte jag mig på att fotografera mina små kottar... gick sådär, haha.. svårt att få 3 busar att sitta still. Eller ja, Emma sitter ju alltid still även fast man säger åt henne att springa. Hugo och Tuva däremot är ju överallt och ingenstans:)

lite grimarser av Tuva
Hugge tyckte Tuvas flätor va roliga att dra i
ett av dom bättre korten, även fast Tuva håller fast Hugo så att han inte rymmer
världens goaste busungar

charmtroll
Sitter just nu och tittar på Rolandz- Kärlek och Ananas som går på tv just nu! Vi i kompisgänget hoppas att dom kör en höstturné i närheten då ska det bannemig buggas och diggas!! Så jävla roligt!!!
Idag har jag bakat som vanligt.. 3 sortes kakor. Men nya recept så jag blev inte så supernöjd med resultatet. Tycker bättre om gamla godingar som man vet hur dom smakar. Idag blev det en sockerkaka med kokosöverdrag, arraksrutor och rabarber/hallon muffins!
En fika ute i solen på altanen, riktigt gött faktiskt! Marcus har snickrat massor dom senaste dagarna, och det blir jätte bra. Nu är hela altanen byggd, imorgon ska han börja med trappan, sen är det bara räcke och så ska altanen kläs in undertill.
Huggekillen är inte frisk än, fasiken vad eländigt det ska vara då. 4:e dagen på penicillinet idag men han är fortfarande gnällig och tempen visade 38,1 grader i eftermiddags.
Imorgon är det onsdag och månadsmiddag hemma hos Andreas och Jessica. Ska bli trevligt!!
Pöss o kram vi ses på stan...

Inga kommentarer: