fredag 13 augusti 2010

Leklandet och bio...

Hej på er... allt bra så här på kvällskvisten? Här är det bra.. en aningens trött bara. Har gjort en hel del skojiga saker de senaste dagarna. Ska vi ta det från början?

I onsdags regnade det och va tråkigt så vi tog oss en tur till 3stads lekland tillsammans med Hampus och Mia! Barnen tyckte att det va jätte kul, men vilken ljudnivå!!

barnen hoppade, kröp och klättrade


även jag o Mia hoppade studsmatta:)

Hugo lekte i bebisdelen som va lite lugnare

Bollhavet va roligt!
Sen åkte vi till Överby o käkade lite lunch och så köpte Emma sig en skolväska och gympaskor! Hem en liten sväng innan det va dags att snygga till sig inför månadsmiddagen hos Andreas o Jessica. En väldigt trevlig kväll med god mat!!
På torsdagen åkte jag, min mamma och barnen till IKEA. En tur till toys r us på Backaplan hann vi oxå med så vi fick säga hej till Carola!
På IKEA kikade vi lite, shoppade faktiskt inte så jätte mycket.. lite glas, kökshanddukar, vitlökspress mm..
På eftermiddagen va jag duktig och klippte gräset och på kvällen va vi hos Ullis o Erik. Barnen badade i deras badkar och sen bjöds vi på god middag, bakpotatis med räkröra:)
Idag va jag, mamma och Hugo och handlade mat på förmiddagen. Sen vid 17 lämnade vi barnen hos Mia och Hampe så gick vi på bio med Ullis o Erik och såg på "Bröderna Karlsson".. haha, riktigt skojsig film, skrattade massor!
Hämtade barnen sen köpte med oss pizza hem och mumsade ute på altanen! Sen slappade vi i soffan!
Nä nu ska jag sova, god natt!

Inga kommentarer: