lördag 28 augusti 2010

Lördag, är läget under kontroll?

God morgon...
Igår kväll kändes allt bara som ett stort kaos, massor att fixa och förbereda inför lördagen. Ville hinna med massor innan klockan blev för mycket, men samtidigt sa min kropp åt mig att den va sjukt trött. Och resultatet blev att jag gick och la mig och sköt upp allt till idag. Men på något vis känns läget lite bättre idag..
jag måste, baka en kaka... skulle gjort det igår men upptäckte att det fattades 100g vit choklad, så nu tänkte jag ringa runt och snylta på grannarna ihopp om att dom kanske har.
Packa åt oss och barnen, och städa undan lite här hemma.
Vart är min kära sambo när han behövs som mest? Jo på jobbet såklart, vart annars? Han jobbar typ alltid nu för tiden.. men men, just idag va det sista fixet inför Junkfesten som börjar idag kl 11!

Jaja, varför denna stress undrar kanske ni? Jo kräftskiva står på schemat i helgen. Vid 11 tiden åker vi ut till kusten (Röe) på en barnfri kräftskiva ihop med alla goa vänner! Mmm.. ska bli både gott och trevligt. Hoppas att vädret blir bättre så vi åtminstonde slipper frysa. Sover där ute inatt och barnen sover hos mormor och morfar!

Nu ska jag ta tag i allt jag ska göra, kram kram så hörs vi imorgon!

Inga kommentarer: