fredag 10 december 2010

Malin dagen

10 december idag, och jag har namnsdag:) Nobeldagen oxå, så man får väl bjussa på Nobelmiddag i kväll...
Hur mår ni då? Vi mår bra, lite trötta... men då vi inte ska iväg till dagis kan vi gå runt och mysa i pyjamas ett tag till, gött!

Igår va jag ju och klippte mig, blev ganska nöjd med reslutatet.. nu ska man bara vänja sig. Blev lite kortare, uppklippt, lite urklippt och lugg.
Efter frisören fikade jag med Angelica i flera timmar. Alltid lika kul att sitta och tjöta med henne:)

Nu på morgonen har jag hunnit shoppa för några tusen, haha nä inte så farligt. Men HM har ju rea på sin hemsida, och jag har varit där inne flera gånger denna veckan och kikat. Och då har jag hittat massor med kläder, dock i fel storlek. Men idag fanns det massor.. så då klickade jag hem lite!! Mycket roligare att köpa kläder när man betalar halva priset!

Vad händer idag? Ja du ingenaning... vi får helt enkelt se vad vi gör. Kram kram

Inga kommentarer: