lördag 18 december 2010

HUGOS 1 ÅRSKALAS

Japp idag har vi haft kalas. Upp tidigt för att fixa allt, bröd och muffinsar skulle bakas, det skulle dukas, barn skulle kläs på... ja det va jäktigt där ett tag.
Vi bjöd i alla fall på smarrig frukost med äggröra, bacon, nybakat bröd, ägg, risgrynsgröt och massor med gottigt pålägg. Och istället för tårta hade jag bakat Jordgubb och vitchoklad cupcakes...




det va riktigt gott:)
hugo försökte rymma från paketöppningen

men presenterna va roliga att leka med

Ebba

jag
Tuva

och vad fick han för fint i paketen?
dagisväska - av Mia och Hampe
Brio tågbana - av Affe, Ellinor och Ebba
en fin tröja- av Putte, Liza och Melker
byxor, skjorta, väst, kofta, en leksaksbuss och påslakanset- av mormor och morfar
mobiltelefon och ett litet piano- av Linda och Martin
Pengar- av Ante
Pengar- av Lotta och Johan
flexitrax bilbana, 2 dvd filmer och en adidasdress- av mig, Marcus, Tuva och Emma

Ett riktigt lyckat kalas och jag tror att Hugo är nöjd. Han sover middag i sin goa säng just nu... han är så skön. Vägrar sova i famnen utan i sängen ska det vara ihop med mysiga snuttefilten!
Ikväll blir jag själv med barnen, Marcus åkter och lyxar sig på Alberts julbord. Liiiite avundsjuk är jag, jag som älskar julmat!!
Men vi ska ha lördagsmys här hemma med en film och godis tror jag..

Inga kommentarer: