fredag 3 december 2010

Dag 11 – Mina syskon

Dag 11 – Mina syskon

Jag är yngst i en syskonskara på 3....

Patric, 36 år! Sveriges snabbaste polis!!! Haha… ja han va det för ett par år sedan i alla fall.
Min bror och jag vi är galet olika, han älskar att träna… jag älskar att fika! Han är ju 10 år äldre än mig så vi växte inte upp ihop på samma sätt som jag och min syster. Jag va 6 år när Putte flyttade till Eskilstuna och gick på gymnasiet. Så vi har i princip aldrig bott ihop i huset i Vesten, förutom vissa somrar han varit hemma. Han är så jävla rolig, duktig på imitera och en så fort han blir full ska det sjungas singstar och har man tur tar han fram gitarren och leker trubadur:)
Nu bor han med sin underbara sambo Liza och deras bustroll Melker! Världens mysigaste familj! Putte och Liza är faddrar till Tuva och det är något både vi och hon är stolta och glada över!


Maria 33 år, är den korta och tjocka när brorsan skulle förklara vilken syster han menade (Jag var lång och smal)!!
Hon hade kunnat vara med på kategorin min bästa vän, för det är hon verkligen! Vi kan prata om princip allt. Vi har väldigt lika intressen, tänker lika… ja vi är verkligen systrar!
Hon lever ensam med sin Hampus, mosters älskling! Jag tycker att min syster är en stark kvinna som orkar dra lasset som ensamstående mamma! Vet inte vad jag gjort om jag hamnat i hennes situation… men jag ser verkligen upp till henne! Maria är väldigt inrednings intresserad, hennes hem är hur jäkla fint som helst. Hon älskar vitt vitt och vitt och drömmer om ett hus på landet med vedspis och hela kittet!
Maria är fadder till Hugo och det är vi väldigt stolta över! Love you sis!







1 kommentar:

Maria J sa...

Älskade syster. Rullar en tår på min kind när jag läser detta. Blir så himla glad. Tycker och känner precis detsamma om dig. Stor Kram till DIG!