onsdag 8 december 2010

Dag 16 – Min första kyss

Dag 16 – Min första kyss

kommer inte ihåg min första kyss... tyvärr. Så ni får hålla till godo med min första kyss med Marcus istället.


Augusti 2003... på dansgolvet på KK i trollhättan.

Hade träffat Marcus 2-3 ggr tidigare eftersom han va kompis med Ullis kille Erik. Men så en kväll efter lite förfest hos mig tror jag nog att det va till o med... så drog vi ner till Nitlotten. Där vet jag att jag nöp Marcus i rumpan när han satt och spelade black jack... haha
Sen "råkade" vi hångla upp varandra på dansgolvet på KK! Och så följde han med mig hem... :) Fast som många vet blev vi ju inte tillsammans då...efter många vändor och många månader senare blev vi ett par på riktigt den 3 oktober 2004.

1 kommentar:

Sandra K sa...

De trodde att de berodde på hans höga feber, att det blev feberkramper. Så det som gäller nu är att hålla nere febern så det inte händer igen :(
Åh, lilla fisen då. Han älskar ju traktorer. Haha