onsdag 1 juli 2009


oj oj va slappa vi är idag då! de andra dagarna har vi varit startklara för att åka till dagis idag, men idag ska Tuvisen inte lämnas förrän 10.15 vilket är gott!

Så nu har jag hunnit duscha, dammsuga, startat tvättmaskinen och fixa iordning lite här hemma..
Tuva har en smarrig frukost idag, då det är så varmt vill hon inte äta så mycket men har mutat i henne jordgubbar, juice, riskakor och lite gurka!!

Jobb blir det som sagt idag, varuleverans med 11 pall.. skoj med ca 70 pooler som ska packas upp, men efterfrågan har varit enorm så det går nog åt som smör i solsken.
Vädret håller i sig, de som sa att det skulle bli regn nästan hela långa dagen.. men icke. Kom en skur igår bara och lite åsk muller..
Imorgon ska vi en sväng till advokaten kl 10, sen ska jag gå lite på stan. Inte allt för ofta man gör det. Blir en sväng till banken, hälsa på min syster på jobbet. Kolla i lite affärer, för jag har några presentkort kvar från när jag fyllde år!

Till helgen är det fullt upp. Fredag ska vi ut med jobbet, lördag är det jobb sen på kalas för Jennie och Niklas och söndag jobb... men sen, sen efter det är det 2 veckors semester:) åh, längtar!!!


Inga kommentarer: