måndag 13 juli 2009

finns det några blåbär i skogen tro?

God morgon!
Har redan haft en veckas semester....ursh va tiden springer iväg! Och massor med spännande händer denna veckan, bland annat idag när jag och Marcus ska göra en skojsig sak. Medan Marcus mamma passar Emma och Tuva..och vad det är får ni reda på senare:)
Senare i eftermiddag blir det nog en tur till skogen, lite blåbär ska plockas. Gottigt! Sen ska nog Mia, Hampe och Emma tälta inatt... om vädret tillåter och om Emma vågar! Blir bara på gräsmattan, ifall hon skulle fega ur!
Annars då? I lördags va vi på Angelicas möhippa. Va ju egentligen jag som skulle hålla i den då jag är tärna, men då allt bara krånglat så avsade jag mig åtagandet. Men en möhippa blev det, dock en ganska lugn sådan...men jag tror Angelica va nöjd trots allt!!
Igår slappade vi som tusan här hemma..himla skönt att göra det ibland!

Nä nu ska jag äta frukost! KRAM

Inga kommentarer: