tisdag 28 juli 2009

God morgon där ute i stugorna!
Hur mår ni? Himla dåliga på att kommentera tycker jag..ca 30 läsare igår och inga kommentarer! Skamligt! Och många av er är mina bästa vänner som läser min blogg istället för att höra av sig!

Jaja, tisdag är det.Händer här då? Har precis tagit mig en runda med dammsugaren... ett härligt lager med sågspån ÖVERALLT! Men det är bara att gilla läget om man ska få en övervåning!
Emma och Marcus har precis kommit hem från Herrljunga, de tog en sväng dit i morse då Marcus bror skulle köpa bil och behövde skjuts!
Snart får vi fika och lekbesök av Liza och Melker! Va en evighet sedan jag träffade dem nu!
Annars blir det nog till att packa idag, åker till Uppsala imorgon och hälsar på Marcus släkt sen en liten tripp till Stockholm på fredagen! Marcus har sagt att jag INTE får skriva här på bloggen att vi ska resa bort, men huset vaktas av både pappa och Securias så tjuvarna behöver inte anstränga sig att ensa försöka komma hem till oss!

Nä, nu ska jag vara social! Ha de gott! KRAM

2 kommentarer:

Charlott sa...

Jag är nog en liten snokande läsare, nämligen din sambos lillsyrra, hehe, och jag vet att jag är dålig på att höra av mig, men nu vet du att jag läser iaf ha så kul i Uppsala! Hälsa mormor, och morbror och resten om ni träffar dom! Kram :)

Madelene sa...

Hejsan=)
Hitta hit av en slump när ja googlade på kokostoppar.
Tack för reseptet=)
Återkommer innom kort, värkar vara en mysig blogg med massa goda recept.
Trevlig fredag och ha det så bra i Uppsala=)