fredag 3 juli 2009

puh.. idag är det varmt!

Men jag har lovat att inte klaga.. det är härligt med sol, bara det att man tappar orken till att göra allt som måste göras. Men nästa vecka börjar semestern och då kommer tydligen oxå regnet, typiskt!!
Lämnade Tuva på dagis kl 11.00.. sista dagen på Kaprifolen.. lite ledsamt. Men så är det. Fröknarna fick paket och Tuva skulle bjuda på glass.
Jag börjar inte jobba förrän kl 14, så jag har hunnit greja lite i trädgården och röjt här hemma. Men nu tog jag mig en liten paus med ett glas isvatten med citron. Blir en dusch innan jobbet, andra för idag. Svettigt värre!
Jobbar som sagt till 19 som vanligt. Och efter det ska vi ut med jobbet.. buddys och bowla först och sedan Butlers och äta god mat! Är Ulrika vi firar, hon hade jobbat 10 år på BR hösten 2007, men då hon va mamma ledig då har vi inte riktigt kommit oss för att fira det. Så det får bli ett, "snart" 12 års jubileum idag!!

Borde äta något innan jag åker till jobbet oxå, men vad ska man äta?? kanske blir Mc Donalds innan jobbet.. gott och lätt!
Nu väntar duschen.. KRAM

Inga kommentarer: