söndag 19 juli 2009

söndag igen..

God dag!
Är hur trött som helst, man hade kunnat tro att jag festade som en tok igår med tanke på att kroppen känns som om den är bakfull. Trött, seg och så..

Ja då va bröllopet avklarat, gick finemang och de sa ja till varandra! En heldag blev det ute på Sundsvik.. tyvärr så va det kasst väder! Regn och rusk! Så vigseln blev inomhus istället för nere vid havet. Men det gick bra ändå. Massor med god mat åt vi oxå!
Japp.. japp... nu är det söndag i alla fall, imorgon är det jobb.. tråkigt värre!! Men men, ska försöka överleva.. 5 dagar är det sedan semester igen. Tuvisen kommer jag knappt träffa alls.. inatt ska hon sova hos Maria och Hampus, och sen resten av veckan ska mormor passa henne för dagis är ju stängt och både jag och Marcus jobbar! Och eftersom jag åker vid 8.30 på morgonen och kommer hem vid 19.30 så blir det tyvärr inte så mycket gos med henne!

det tjusiga brudparet
tårtan


och lilla jag som inte allt för ofta hamnar på kort...

Inga kommentarer: