lördag 25 juli 2009

SEMESTER IGEN:)

Åh vad jag ska njuta av dessa 2 veckors semester..är helt slut efter denna arbetsveckan! Gör ont i varenda muskel.
Även fast vi har en hel del att fixa med, så blir det inte som på jobbet. Nu kan jag sätta mig ner och vila när jag känner att jag inte orkar!
Sovmorgon fick jag dock inte idag, men men man kan inte begära allt! Just nu snickras det för fullt på övervåningen till min stora förtjusning! Åh va härligt det ska bli att se väggarna komma på plats och rummen tar form!
Tuva åkte precis med mormor och morfar in till stan för att handla lite, så jag passar på att lägga in bilder på datorn som ska framkallas. Ska stoppa i en maskin med tvätt. Och så håller vi på att frosta ur frysarna!Göttigt! Ska gå till grannen och plocka vinbär sen!
KRAM KRAM vi hörs

Inga kommentarer: