måndag 13 juli 2009

Vårat underverk


Har ju burit på en hemlis .....mina nära och kära har vetat om det ett tag. Och idag va jag och Marcus på NÄL och gjorde ultraljud, allt va toppen och liten beräknas komma 12 december precis som vi räknat ut själva. När jag väntade Tuva blev jag bakåtflyttad 2 dagar, och så kom hon ändå 9 dagar försent...så man kan aldrig så noga veta!
Hur som helst så mår vi bra. Har 2 stolta storasystrar som såg sin blivande lillasyster/lillebror för första gången på kort idag. Tuva förstår ingenting, men jag tror att Emma tycker att det ska bli väldigt spännande... en bebis i julklapp!!
skönt att slippa dölja det, men vi kände att vi ville se så att allt va okej innan vi berättade för Emmisen, och för resten av världen...
kram kram så länge!!

1 kommentar:

Maria J sa...

En lillebror ser jag att det är. Åhhhh så mysigt! Kram på dig bebisen.