onsdag 24 juni 2009

Trött som tusan

och på kasst humör bara för att det ska krångla med min dator vs. telefon.. försöker föra över mina nummer till datorn så att jag sedan kan lägga in dem på min nya telefon. Men icke, det bara krånglar och krånglar.
Mycket jobb är det nu, helt slut är jag idag.. blir långa dagar när man jobbar mellan 9-19.15.. har en sån dag imorgon oxå och fredag 12-19.15 fast då skulle vi ju till doktorn kl 9 så då får man upp ändå!!

Jaja.. så är det.
Har glömt att berätta en riktigt bra nyhet faktiskt. Tuva har fått dagisplats i Trollhättan på Stridsbergsgården från slutet av augusti. Helt underbart.. så det blir hennes sista dag på Kaprifolen nästa fredag, sen väntar 5 veckors semester för henne och sen får vi lösa det med ledighet. Tycker att det vore bäst för henne att inte behöva komma tillbaka till hjärtum alls utan lösa det med lite föräldraledighet o så istället.

Nä.. om man skulle sova snart. Ha de bra!!

Inga kommentarer: