onsdag 3 juni 2009

Rabarber

Japp, jag fick massor med rabarber av Gun idag som jag nu hackat och fryst in! Perfekt sen när jag ska koka saft, eller när man blir sugen på rabarberpaj.. har i o för sig egna i trädgårdslandet.. men de är inte så många!
Jobbat idag, varor.. men det gick fort! Gött att sluta klockan 15 oxå, då har man lite mer ork när man kommer hem! Marcus gjorde enchilladas.. riktigt smarrigt! Sen gick Tuva och mormor en promenix till kossorna medans jag passade på att putsa fönstrena rena från pollen, sen grovstädade jag köket.. våra dumma skåpsluckor drar till sig all smuts som finns! Och golvet ska vi inte tala om. Men nu är golvet i köket knäskurat.. och jag känner mig nöjd!

Tuva badar just nu, sen blir det sängen.. hon sov middag så sent idag så det är därför hon är vaken fortfarande! Men gör inte så mycket då vi är lediga imorgon, härligt!

Inga kommentarer: