lördag 20 juni 2009

Midsommaraftonen...

åt lite god lunch. Sill, potatis.. kötbullar till de små och lax till min kräsne sambo
en midsommarfin tjej som bara smaskade i sig all god mat!

och en nyvaken tjej som oxå smaskar och ätar


jordgubbstårtan min syster bakat

mina älsklingar
lite svårt att stå still när jag tog kort...

så blev det lite ringdans..
dans kring midsommarstången med morfar

en överlycklig Tuva leker björnen sover:)

Japp det va midsommarfirandet i bilder...
Idag har varit en riktigt slappardag. Fikade hos mamma på förmiddagen, sen tog sig Tuva en tupplur på 2 timmar. Då passade jag på att duscha även fast det va mitt på dan ;P
Grillade massor med god mat, sen tog vi oss en promenix och tittade på kossorna.
Kom hem och då tog sig tjejerna ett bad och sedan somnade de så gott!!
Imorgon är det jobb, fy va tråkigt... har varit så skönt att vara ledig.. jobbar bara 2 veckor sen är det semester. Men känns ändå jätte tråkigt att behöva jobba nu för tiden med tanke på vad som har hänt. Vill att allt ska vara som förut. Orkar inte med mer förändringar.
Jaja.. ha de gott! Kram

Inga kommentarer: