torsdag 25 juni 2009

GOD MORGON!!

Åh, det tar liksom emot att gå upp denna torsdags morgon. Känner att mina timmar av sömn inte blev så många. Tuva va ledsen och grinig för andra natten nu, vet inte ifall det beror på värmen eller att hon drömmer. Marcus fick nog i alla fall och gick och la sig på soffan...
Sen har det ju som sagt varit 2 intensiva dagar på jobbet, och då jag inte riktigt är van att jobba 10 timmars pass så gör det att orken tar slut ganska fort. Och efter jobbet igår tog jag en fika med Martin, som är toastmaster på Angelica och Jonas bröllop så då kom jag inte hem förrän 21.20 ungefär!
Men jobbet som sagt, känns som om man kan ta det lite lugnare idag. Ska packa in de sista varorna vi inte hann med igår.. men jobbar ju med Jessica som alltid är full med energi så jag tror nog att det kommer gå fort och smidigt.
Igår va det ju både varuleverans samt finbesök av våra 3 högre chefer. De var jätte nöjda över butiken, bara en del små saker vi ska ta bort eller fixa i ordning. Och som tack för det fick vi köpa oss en glasstårta, och det gjorde vi mer än gärna och smaskade på!!

På fredag kväll åker Marcus och Erik till Tyskland och köper massa sprit, och de kommer nog hem frammåt förmiddagen på lördag. Och sen på kvällen där blir det nog grillning här hemma hos oss med massor med kompisar. Ska bli skoj! Och söndag är det ju loppisen jag skrev om. Ska bli super skoj!
Nä, om man skulle rycka upp sig nu och kanske göra allt det där som måste hinnas med..

Inga kommentarer: