tisdag 9 juni 2009

God morgon.. ja vi tog sån härlig sovmorgon idag jag och Tuva. Till 8.45... helt underbart! Kan inte minnas när hon sov så länge sist. Perfa att det va på vår lediga dag oxå så man slipper stressa. Sitter fortfarande i pyjamas och har inte ätit frukost än, slappisar vi är!
Igår tog vi det bara lugnt här hemma.. men på kvällen åkte vi till Ullis och Erik och grillade och åt jordgubbstårta! Gott och trevligt! Vi åker nog dit någon dag nästa vecka om vädret tillåter och plaskar lite i deras pool för det tyckte Tuva va skoj, även fast det va lite kallt just igår!
Idag är planen som sådan att vi tänkte va lite sociala med Putte, Liza och Melker. Men ifall vi ska till dem eller om de kommer hit har vi inte bestämt än! Marcus ska iväg ikväll med granngubbarna och bygga nya bryggor till badplatsen. Imorgon är det jobb, men är ju bara den ena av 2 jobbdagar denna veckan så det är himla skönt!

Är nog lite svårt att ha att göra med just nu, känner mig sur och vrång ang vissa saker. Men orkar snart inte mer. Varför ska saker krångla, och jag hatar när folk tar över saker som jag har ansvaret för.. nä blir det inte ett slut på det här snart så avslutar jag det själv.
Sen vill jag skriva en del saker här i bloggen, men finns vissa läsare som jag inte vill ska veta allt om mitt liv så det får bli lite löst snack om vad vi gör på dagarna istället.. hoppas att ni har förståelse. Börjar förövrigt tycka att det är rätt trist att blogga.. men det är väl så i perioder.. men ge mig lite gensvar, vad vill ni att jag ska skriva mer om (förutom privata saker) recept, inredning, mer om Tuvis.. ja vad vill ni ha utav mig.. haha..

1 kommentar:

Caroline sa...

Yo Malin, tycker att du ska fortsätta blogga :) Jag tycker det e kul att läsa i alla fall. Sen vad det gäller vad du ska skriva om så tycker jag att det är bra som det är. LIte av varje liksom. Ha det gött.