tisdag 2 juni 2009

Hej där allihopa!
Inte lika fint väder idag, men regnar inte än så då får man vara nöjd ändå! Igår jobbade jag som sagt.. men det gick bra och fort. Bara man håller sig sysselsatt så funkar det! Slappade faktiskt i soffan hela kvällen. Tar på kroppen när man hållt på till närmare 23.30 hela helgen! Nu har jag duschat och Tuva sover faktiskt.. gick inte att hålla henne vaken. Men blir så när hon vaknar tidigt. Ska åka till dagis 10.45, så vi får se hur det går att sova middag där sen. Lär nog inte gå när hon sover nu... men men! Är inte så lång dag för henne. Jag börjar jobba kl 15. Men hon ska ändå vara på dagis 11, så att hon kan äta lunch och få leka lite. Annars blir det så konstigt för henne om jag ska lämna henne lite efter kl 14, och Marcus hämtar henne 16.30, hinner inte med något!
Men när jag lämnat henne så ska jag gå ut och sätta mig och läsa min bok jag fick på Mors dag! Lite fika blir det oxå, och lunch... sugen på kycklingsallad, vi får se!

Inga kommentarer: