torsdag 18 juni 2009

Hej på er..
Ja, vad ska man säga? Life sucks... nästan i alla fall. Har fått ett besked idag som tryckt ner mig i marken totalt.. känner mig helt off och så fruktansvärt ledsen. Hoppas att det inte är så farligt som det verkar men det kommer bli en jävligt tung tid framöver..

Men fick en väldigt positiv nyhet igår.. som jag tyvärr inte får avslöja. Men inom sinom tid får ni oxå veta!

Ja midsommarafton imorgon. Har bestämt med grannen att vi ska träffas och plocka blåklint imorgon, sen även klä midsommarstången ihop:) det tråkiga är att det ska pisseregna.. men det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! Så vi ska trotsa vind, regn och kyla och fira midsommar som den ska firas med midsommastång och krans i håret! Sillunch blir det kl 12.. fasen va gött det är.. sen blir det askeröd vid 18 där det ska dansas runt midsommarstången och efter det hem och grilla lite.
Nu ikväll samlades alla grannar som har brevlådorna på samma ställe och byggde en ny ställning till dem.. va 29 år sedan sist.. haha. Sen blev det fika hos mor och far, medans alla grannbarnen lekte med varandra och hade jätte skoj!
Tuva slocknade vid 21 tiden i min famn där uppe.. helt färdig.. så vi hoppas på sovmorgon imorgon.

Ha de gott.. och hoppas att ni inte haft en lika tung dag som jag.

Inga kommentarer: