torsdag 11 juni 2009

snart lite semester:)


Japp, imorgon jobbar jag ett soft pass 9-15, sen väntar 8 dagars ledighet:) Helt underbart.. och jag ska bara njuta av mina små busar här hemma!
Imorse åkte vi till Jennie och Molly på lite fika! Min kusin Ulrika och hennes Emelie va oxå där. Tjejerna busade medans vi mammor tjötade! Alltid lika trevligt, men allt för sällan.
Åkte hem och gjorde lunch, och Tuva passade på att sova middag! Åkte till Lysekil och mötte Emma och hennes mamma, tog en fika ihop på ett café innan det va dags att fara hemåt! Men ett stopp på Torp blev det, handling av mat men även en vända inne på HM som har sommarrea, tycker vi om!
Blev pannkakor till kvällsmat, och nu sover dom båda två! Härligt..
Imorgon ska jag som sagt jobba, men Marcus, Emma, Tuva och min mamma ska på Hampus skolavslutning. Åh, det är så mysigt! Sommaren ska starta med en skolavslutning, annars blir det inte någon riktig sommar. Har haft turen att kunna vart med på Hampus 2 första, men som sagt inte i år. Men nästa år ska jag med!! Fatta att tiden rusar, killen slutar 2:a klass redan...
Får finfrämmat från Göteborg imorgon oxå, barnens faster Cattis kommer och sover över sen på lördagen tror jag att det blev en tur till farbror Martin och hans tjej Linda för att fika och titta på deras lägenhet!

Ja det va väl det, dåligt med kort.. skulle tagit idag, men då tog batteriet slut! Typiskt! Men ska ladda det inatt och ta några söta kort på mina söta tjejer imorgon som kommer vara så skolavslutningsfina. Trist bara att det ska regna hela dagen:(

Inga kommentarer: