söndag 1 februari 2009

I ens blogg blir man ju ganska personlig.. och något jag nu märkt efter att snart ha bloggat i ett helt år. Jäklar, snart ett år! Jaja, men det är ju fenomenet att folk vet saker om mitt liv utan att jag pratat med dem. Idag har 3 personer sagt, hur mår Tuva.. stackare som är sjuk. Och det är för att de personerna läst det i bloggen. Coolt!

Jag och syster satt och pratade om bloggar.. hon har ju oxå fastnat i träsket.. kika in på hennes sida: http://mariamiajohansson.blogspot.com/
om just hur personlig man nu ska vara. Förut bloggade jag en hel del inredning, och recept.. nu bloggar jag mest om våran vardag. Vad vill ni veta mer om, vad tycker ni att jag ska blogga om? Skriv gärna en kommentar och ge förslag.. You know, I write for you..
Om man ska sammanfatta dagen så har den varit bra. Vaknade upp med lite huvudvärk efter vinet igår. Synd att kvällen avslutades så tråkigt. Men men, får göra om det snart igen.. och då barnfritt!!
På jobbet va det någolunda mycket folk, har mest pysslat med att fylla på i hyllorna. Efter jobbet åkte jag direkt till familjen Engström/Johansson på kalas. Smörgåstårta och tårta! Gott..
Nu sitter jag här och bloggar och slänger ett öga då och då på Gordon Ramsey.. jag diggar honom!
Tuva sover, hoppas nu på att hon får sova gott hela natten. För det behöver hon. Sov dock middag mellan 11.30- 15 idag.. kanske pga att hon knappt sov inatt. Imorgon ska jag ringa doktorn så får vi åka en tur dit. Går inte att ha det såhär, stackars liten tänkt om hon har ont utan att kan förklara. Hon är ju ganska butter och ledsen emellan åt, och har varit det de senaste 3 veckorna, samt haft sömnproblem på nätterna. Kanske ett samband med att hon även kräks när hon sover. Hoppas på att det inte är något allvarligt, och ingen intolerans mot något. För det blir så krävande att ändra livsstilen med att utesluta saker. Men men, vi får se vad som händer.
Hampus och Tuva busar lite
Melle födelsedagsbarnet

på min systers begäran.. lite ljus (var för mörkt för att fota ett träd.. hihi)

1 kommentar:

Maria J sa...

Ha ha, du är väll gullig! Kram på dig.