torsdag 26 februari 2009

en bild från i lördags när snön vräkte ner...

God kväll! Orkade inte blogga igår.. hade ändå inget spännande att skriva. Jobbade mellan 10-19.15, mumsade Thaimat på kvällen. Idag har jag jobbat mellan 11-15, mötte upp Marcus och Tuva och handlade mat. De hade ändå varit förbi vårdcentralen för att lämna in lite prover de skulle skicka till Lab på NÄL. Marcus har ju varit hemma med Tuva onsdag och torsdag.. och imorgon blir det min tur. Han fick inte ihop det på jobbet, men jag kunde..tack vare mina underbara jobbarkompisar ta VAB trots att jag bytt till mig och egentligen skulle jobbat hela dagen, men men.. det är inte lätt att få ihop det ibland!

Ja det va det.. Tuva är piggare i alla fall, orken och matlusten börjar sakta men säkert komma tillbaks. Vi satsar på att hon ska kunna gå till dagis på måndag med nya friska tag:)

Puss

Inga kommentarer: