lördag 14 februari 2009

1 årig förlovningsdag

Ja tiden går fort.. 1 år sedan jag och mackan förlovade oss. På årets mest klyschiga dag.. :) Men vad som hände just på förlovningsdagen är en annan historia, asgarvar!
Jaja.. igår va det ju fredagen den 13:e, hade ni någon otur? Jag lyckades få parkeringsböter.. 500:- tack ska ni ha! Sen gallskrek Tuva i 2,5 timme på kvällen när hon skulle sova. Då va jag lagom road.
Ja lördag idag som sagt och ALLA HJÄRTANS DAG.. hur ska ni fira? Vi ska snart äta lite frukost, blir nog varm choklad med vispgrädde... mums
Jag jobbar 13-17.15 sen ska jag hem och äta nåt gott, titta på film och bara mysa. Är ju jobb imorgon med.. Vi hoppas på att Tuva INTE hade tänkt och skrika hela kvällen, man blir både trött och ledsen över att ta fighten med henne.
Puss o kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis på förlovningsdagen!!!
Mys massor!
Kram Anna