torsdag 12 februari 2009

Här kommer ett VILL HA inlägg.. vill så gärna ha en sån tatuering. Visst är den fin? Är lite anti färgtatueringar, men tror att det skulle bli lite trist att göra en cupcake i svart.

jaja, nu är det kväll. Är själv:( Marcus är på möte på jobbet. Tuva sover och jag gör ingenting. Har suttit och räknat lite på lön o så nu när man går ner i tid, funderar på vad månadslönen blir när man jobbar 21,5 tim/vecka.. med OB tillägg och det jag får från a-kassan. Sur att behöva börja snåla igen. Har varit så skönt när jag och Marcus jobbat båda två under hösten och fått in en del pengar. Men nu ska man leva snålt igen. Toppen att vi har en ullareds handling och en sälen resa framför oss. Äh, ullared känns inte onödigt för det jag ska köpa kan jag i o för sig köpa på tex lindex för dubbla summan. Lagom skoj! Då lägger jag hellre 2000:- nu och får massor bra saker, kan ju inte hjälpa att tjejerna växer. Sen är stugan i sälen redan betald, men är ju resa, mat, skidhyra, liftkort och andra aktiviteter som pengarna ska läggas på. Plus att vi renoverar.

Bara jag får det klart med a-kassan och dagis så ska jag banne mig ut och söka jobb, i alla fall ett extra jobb som jag kan ta så jag får in lite mer pengar. Ingen som vet någon som behöver folk?
Arbetsförmedlingen ville att jag skulle skriva upp mig på bemanningen i Trollhättan, men ursh jag har ju liksom inte jobbat som USKA sen 2003...

Nä, om man skulle ta o sova snart. Har en tryckande huvudvärk. Men inte konstigt när man är tät i näsan och snorar om vart annat!

Inga kommentarer: