tisdag 24 februari 2009

FETTISDAGEN

bakade ju semlebullar i torsdags, så det blir allt semlor till fikat ikväll:) gottigt!

Ja, vi åkte ju som sagt till läkaren imorse.. gick jätte fort, var klara redan vid 9. Dock kom de inte fram till något, tror fortfarande att hon har vinterkräksjukan, men fick med mig ett provrör hem och ska ta ett avföringsprov och lämna till dem imorgon, om hon nu vill bajsa så att säga..
Efter läkarbesöket åkte vi till pappa Marcus jobb, bestämde att han skulle åka hem med Tuvisen medan jag åkte till tandläkaren. Och när jag va klar där byttes vi av så att Marcus åkte till jobbet och jag stannade hemma med Tuva. Hon sov i ca 1 ½ timme, nu busar hon lite här hemma. Så svårt att avgöra hur hon egentligen mår..?! Kan ju inte fråga henne, men hon vill ju fortfarande inte äta, bara tar någon klunk välling eller några bett av en smörgås. Har dock inte kräkts eller bajsat något mer så det kanske är påväg att bli bättre. Hon hade 38 graders feber förut.. Jaja, vi får avvakta och se. Nu ska man bara få ihop det med VAB och jobb.. blev erbjuden extra jobb imorgon, och då ska Marcus vara hemma ett par timmar, och kanske kan mormor ställa upp som barnvakt.
Annars får vi ta en dag i taget och se vad som händer, bara hon blir feber fri och börjar äta så ska det väl gå över hoppas jag.

Inga kommentarer: