tisdag 17 februari 2009

Brrr...

Ja brrr... det är kallt ute idag! Ruggit kallt! Nå vad händer här då? Just nu sover Tuva middag och jag slappar framför teven (och datorn) I förmiddags vid 11.30 va vi inne i stan och fikade med Ullis på Espresso House. Sen kikade vi lite i affärer. Åkte och tvättade bilen oxå, välbehövligt.. men Tuva tyckte inte alls att det var skoj. Väsnas ju ganska mycket så hon blev nog rädd.
Ja annars så händer det inte så mycket, har satans ont i min vänstra häl. Fastnade med hälen i kundvagnen på jobbet 2 GÅNGER i söndags, vilket nu har lett till att jag fått ett gigantiskt svullet och blå/lila blåmärke på hälen och hälsenan.. ajaj, gör jätte ont att gå i skor.

Nä nu ska jag smyga ut till Märta ( Emmas kanin) och ge henne mat och vatten medan Tuva sover, hon blir så ledsen när jag går ut och hon märker det. Sen ska jag börja fundera på vad vi ska äta till middag, någon som har några förslag? Har alltid idé torka när det gäller middagar.

Inga kommentarer: