fredag 13 februari 2009

Fredagen den 13:e

Go morron Go morron!!

Ja, otursfredag idag! Undra om vi kan lyckas? Tuva började med att kissa i våran säng tidigt imorse, vi fattade inte varför hon va så gnällig.. men sen flyttade jag på mig och upptäckte den blöta fläcken.. stackare måste ju vara kallt o ligga där. Va blöjan som hade öppnat sig av någon konstig anledning.
Marcus kom hem någon gång inatt, jag hade jätte svårt att somna.. näsan och ögonen rann massor. Jäkla förkylning!
Nu ska vi snart äta frukost sedan ska Tuva duscha. Vid 9.15 ska vi vara på dagis idag, i eftermiddag hämtar Marcus henne på dagis för jag tänkte hinna handla lite och för att Marcus aldrig hämtar eller lämnar Tuva pga mina nya arbetstider.

Nä om man skulle ta sig i kragen och göra nåt vettigt så här på morgon kvisten!

Inga kommentarer: