torsdag 29 maj 2008

TORSDAG!

Är lite trött... tuva har busat inatt. Vaknat och gråtit och skrikit, vet inte vad som är galet. Men vid 06.15 ville hon inte sova mer. Men vi stannade kvar i sängen eftersom jag inte ville väcka Emma så tidigt. Marcus är iväg o jobbar lite.. började 05.00, ursh va tidigt. Men skulle vara hemma runt 08.30 igen.
Vad händer idag?
Funderar på ifall vi kanske ska åka till Överby det första nu på morgonen när de öppnar. Måste byta Emmas sandaler till en storlek större och ska köpa RoundUp tror jag att det heter, ogräsmedel.Kanske kunde snika till mig ett par blommor oxå av min söta sambo när vi är o handlar.. Men resten av dagen ska vi vara ute:) tänkte låta tjejerna sitta ute och leka medan jag grejar i trädgården. Ska låna mammas trimmer, sen ska jag rensa lite ogräs i rabatterna och om vi köper roundup så blir det till att hälla det på ogräset på gruset. Marcus ska nog antingen klippa gräset eller kapa ved.
Sen ska jag baka lite till fikat imorgon då vi får besök. Och så kommer Marcus kompisar hit o fixar det sista med båten.. de funderade även på att grilla. Vi får se.

Nä om man skulle utfodra sina barn med frukost....

Inga kommentarer: