torsdag 1 maj 2008

Nu är vi friska igen!

Skönt att det gick över så fort... kräktes sista gången igår natt klockan 04 ungefär. Och igår vilade jag hela dagen. Blev en lugnaste Valborgsmässoafton på flera år för oss, blev sängen klockan 20.45:) men guuuuuuuuud va gott jag sov! Vaknade och mådde toppen, nästan i alla fall. Efter frukosten (rostat bröd utan nåt på, te och äpple juice) blev jag piggare.
Dock så hade min mamma fått magsjuka under natten, stackaren. Tror att hon var väldigt besviken över att inte få gå på Melkers dop...
Gick o plockade gullvivor och vitsippor som jag lovat Liza, de skulle ha det på borden på dopet!
Klockan 13 var vi i kyrkan ... jätte fint dop var det. Han fick massor med fina presenter. En tavla av mig, samt en bobbycar (POLIS) som jag o min syster köpt ihop!!

Nä, nu ska vi snart åka o handla mat... är helt tomt i kylskåpet...

Inga kommentarer: