onsdag 21 maj 2008

Tandläkaren


Idag ska jag till tandläkarne, fy.... asså inte för att jag har tandläkarskräck eller nåt sånt. Bara det att jag avskyr min tandläkare hon är så fruktansvärt otrevlig. Min syster har samma och tycker oxå samma om henne. Man får liksom dåligt samvete när man kommer dit. Men va fan vill jag inte lägga ut 5000:- på att laga en tand som jag inte har ont i ska hon inte bry sig. Jag har inte råd...

Men nu ska jag gå på en undersökning, som jag skulle ha gått på lääääng... men avbokat. Ska se vad de behövs göras med tänderna, så ska jag ringa nån privat tandläkare istället!


Jaja, thats it!

Tuva somnade tillslut igår, efter mycket om och men. Marcus kom hem tillslut och hjälpte mig. Han trodde kanske att det var tänder på gång, att det var därför hon skriker... kanske det!

Inga kommentarer: